Vetverbrander

Een natuurlijke figuurcorrectie door een combinatie van therapieën

De Firming Booster zorgt in combinatie met elektrotherapie, therapeutisch infrarood, ultrasoontherapie en vibratiemassage voor een natuurlijke figuurcorrectie. De Firming Booster ondersteunt de vetverbranding en werkt verzachtend bij spierpijn, reuma, artrose en fibromyalgie. De kleurentherapie zorgt voor een positieve invloed op het geestelijk en lichamelijk welzijn.

• De Firming Booster heeft een combinatie van therapieën.
  • Versteviging van borsten en billen.
  • Natuurlijke figuurcorrectie.
  • Plaatselijk afvallen.
  • Verzachtend bij reuma, spierpijn, artrose en fibromyalgie.
  • In slechts 30 minuten heeft u het resultaat van 2 uur fitness!

Wat doet de Ultrasoontherapie?

Met Ultrasoontherapie worden zeer hoge geluidsgolven uitgezonden die voor het menselijk oor niet hoorbaar zijn. Deze geluidsgolven wekken trillingen op die effectief plaatselijk op het lichaam kunnen worden toegepast. Ultrasoontherapie werkt uitstekend voor vernietiging van de onderhuidse vetcellen. Hoog energetische geluidsgolven dringen diep in het weefsel door in een vastgestelde frequentie. De doorbloeding en de stofwisseling worden gestimuleerd. Daardoor worden voedingsstoffen beter aangevoerd en afvalstoffen beter afgevoerd. Denk hierbij vooral aan toxische stoffen die op een natuurlijke weg het lichaam verlaten. De darmhuishouding wordt gestimuleerd: het gevolg is een betere spijsvertering en stoelgang.

Wat doet de Kleurentherapie?

Bij de kleurentherapie worden kleuren gebruikt om lichaam, ziel en geest met elkaar in harmonie te brengen. De basis van kleurentherapie is het ‘energiesysteem’ van het lichaam, zoals dat in oosterse geneeswijzen en veel religies al eeuwenlang erkend wordt. De verschillende kleuren hebben invloed op de energievelden rond het lichaam.

Rood: versterkt de levenskracht, zorgt voor een betere doorbloeding

Geel: blijdschap, geluk, het denken, wilskracht, energie. Voor behandeling van lymfvatenstelsel, diabetes, indigestie, nier-en leveraandoeningen en constipatie.

Groen: Harmonie, groei, kalmte, liefde. Voor behandelingen van hart, zenuwaandoeningen, hooikoorts, griep en verkoudheid.

Blauw: Rust, vertrouwen, ambitie en creativiteit. Voor behandelingen van keelpijn, vermindering van pijnklachten, dysenterie, ademhalingsproblemen, reuma en slapeloosheid.

Infrarood: Geeft een dieptewarmte die door het lichaam wordt geabsorbeerd. De bloedcirculatie neem toe, de huid krijgt een betere doorbloeding. Bloedvaten in het onderliggende vetweefsel nemen de dieptewarmte op, worden wijder en zorgen op deze manier voor een betere doorbloeding van het vetweefsel. De in de vetcellen opgeslagen vetzuren worden opgelost en verdwijnen langs het lymfesysteem uit het lichaam. Kortom: allerlei afvalstoffen verlaten het lichaam. De hartslag neemt iets toe, waardoor een passieve fitnesstraining ontstaat vergelijkbaar als warming up waardoor sportblessures voorkomen worden.

Voor meer informatie over figuurcorrectie met de Firming Booster, neem gerust even contact met ons op.